Jacek Łęski Jacek Łęski
54
BLOG

Do obserwacji

Jacek Łęski Jacek Łęski Polityka Obserwuj notkę 22
Nie ciekawi mnie specjalnie jak zmontuje rząd PO z PSL, bo z tego niewiele wynika. Nie łamę sobie głowy nad strategią Gazety Wyborczej, bo to łatwo przewidzieć. Ciekawią mnie za to inne rzeczy, z których wynika sporo i które będą wskazówką co do tego jak będzie się układało w polskiej polityce w najbliższych latach.
Po pierwsze ciekawi mnie jak zostanie rozwiązana sprawa tarczy antyrakietowej i czy nowy rząd potrafi w sensowny sposób dogadać się z Amerykanami. Ciekawi mnie jaką politykę wobec Rosji i Niemiec będzie prowadziła PO - a konkretnie: jakie będzie jej stanowisko wobec rurociągu północnego, planów współpracy energetycznej z Ukrainą i w ogóle współpracy gospodarczej z Kijowem? Jak sobie poradzi z embargiem na polskie mięso ze strony rosyjskiej?
Ciekawi mnie także jakie wnioski wyciągnie PiS z przegranej w wyborach? Czy będą personalne zmiany? Czy Jarosław Kaczyński nauczy się mówić językiem strawnym dla młodych ludzi? Czy w mediach, także publicznych uda się obronić tych, którzy są krytykami PO? Co stanie się z TVP? Czy resztki ekipy "marcinkiewiczowskiej" odpłyną do PO skazując PiS na rolę LPR nowej generacji?
Pożyjemy zobaczymy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka